Tel.: (+420) 775-427-124      e-mail: obchod@sadko.cz

 

Obchodní podmínky www.Sadko.cz
(maloobchod)

 

1. Obecná ustanovení
2. Uzavření kupní smlouvy a obchodní podmínky
3. Cena zboží
4. Doprava a platba
5. Doba dodání / podmínky
6. Storno objednávky
7. Možnost vrácení zboží
8. Reklamace zboží v záruční době
9. Ochrana osobních údajů
10. Závěrečné ustanovení

 

 

1. Obecná ustanovení

Tyto Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.sadko.cz, a stanoví podmínky pro nákup fyzických a právnických osob (spotřebitel, nepodnikatel). Obchodní podmínky a stejně také Reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Kupující - spotřebitel - je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání.

 

Provozovatelem internetového obchodu www.sadko.cz je TUREKSIM s.r.o.

IČ: 27565122, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 116642,

se sídlem: Harmonická 1384/13, 158 00 Praha 5 

 

PROVOZOVNA:
Petržílkova 1435/31                                        Tel.: (+420) 775 427 124
158 00 Praha 5 - Stodůlky                              E-mail: obchod@sadko.cz

Reklamace  - Veškeré reklamce zasílejte na tuto uvedenou adresu.

 

NA TĚCHTO ADRESÁCH NENÍ PRODEJNA!
Provozujeme pouze internetový obchod. Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě!

 

Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba (spotřebitel), která realizuje objednávku zboží prostřednictvím internetového obchodu www.sadko.cz (dále jen kupující).

 

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy
(náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

 

 

2. Uzavření kupní smlouvy a obchodní podmínky

  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.sadko.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
  2. Na základě registrace provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu a provádět objednávání zboží (což umnožuje řadu výhod pro kupujícího).
  3. Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  4. Kupující má vždy možnost před vlastním odesláním objednávky tuto zkontrolovat a případně ji opravit.
  5. Před potvrzením objednávky je kupující vždy informován o celkové a konečné částce k úhradě. K ceně zboží bude započteno dopravné. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.
  6. Spolu se zbožím bude dodána kupujícímu faktura, která platí zároveň jako doklad o záruce.
  7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
  8. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
  9. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
  10. Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

 

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. 

 

Zobrazení zboží
Upozorňujeme, že barva látky výrobku na obrázku se může mírně lišit od skutečnosti vlivem technických důvodu
(nastavení monitoru, stáří monitor, osvětlení v místnosti atd.).

 

 

3. Cena zboží

Nejsme plátci DPH. Ceny uvedené na www.sadko.cz jsou konečné a platné v době objednávky.
Prodejce si vyhrazuje právo změny cen v případě kursových změn, změn cen u dodavatelů atp. 
Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Slevy zboží v akci, akční nabídky a případné osobní slevy nelze kombinovat a sčítat.

 

 

4. Doprava a platba
   

Objednání a platba v České republice:

 

Při nákupu nad 3.400 Kč - platíme poštovně za Vás!(po ČR).

 

Česká pošta (dobírka) - 140,- Kč  - hotově při převzetí zboží.
     Objednávky přijaté v pracovní dny do 14,00 hodin expedujeme ten samý den.

 

Česká pošta (předem na účet) - 100,- Kč  - bankovním převodem z Vašeho účtu.
    Po připsání částky na náš účet (což může chvíli trvat), zásilku neprodleně expedujeme a informujeme Vás emailem.
 
Čislo účtů (CZK) v České republice: 2000333197/2010 (FIO banka).
Jako variabilní symbol uvádějte vždý číslo objednávky. Informace potřebné k platbě vám přijdou taky v emailu spolu s potvrzením objednávky. Objednávku je třeba uhradit nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, na účet provozovatele internetového obchodu Sadko.cz (Tureksim s.r.o). V případě neuhrazení částky v tomto termínu bude objednávka automatický stornována.

 

 

Osobní odběr v místě provozony firmy  Zdarma   - Po předchozí domluvě! 
    Platíte pouze cenu zboží (hotově při převzetí).  
      Na adrese:  Petržílkova 1435/31, Praha 5 - Stodůlky
      Jsme pouze internetový obchod, na této adrese není prodejna!
     

Jak postupovat při nákupu s osobním odběrem:
Objednávku můžete provést běžným způsobem na e-shopu.
Vybrané zboží vložte do košíku, jako způsob dopravy vyberte z nabídky - „Osobní odběr“ (doprava zdarma).
Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu 3 dnů. Pak kontaktujte nás emailem, abychom se dohodly konkrétní den a čas převzetí Vašeho zboží (napište do e-mailu, kdy je pro Vás přijatelné). 
 

 

Objednání a platba ve Slovenské republice:

 
 Česká pošta (předem na účet)10

Po připsání částky na náš účet, informujeme Vás emailem a zásilku neprodleně expedujeme.
Bankovní převod může trvat 1 – 3 pracovní dny podle banky.

 

Při objednávce (před vložením zboží do košíku), je potřeba vybrat volbu "EUR" v záhlaví stránky (zprava). Následně je možné nakupovat v eurech BEZ KONVERZE a zbytečných poplatků. Pro zákazníky ze Slovenska jsme speciálně zavedli

Slovenský účet:  2200333183/8330 (FIO banka).
IBAN:   CZ0920100000002200333183
SWIFT/BIC:   FIOBCZPPXXX

KURZ: platí ceny, které jsou nastaveny po přepnutí měny.

 

Zaslání na dobírku na Slovensko bohužel není možné. Zákazník provede platbu na náš slovenský účet Fio banky. Platba pouze v měně EUR. Při platbě v měně EUR - neplatíte poplatky za mezinárodní převod ve výši cca 5- 7 €!
Informace potřebné k platbě (číslo účtu a variabilní symbol) vám přijdou v emailu spolu s potvrzením objednávky. Objednávku je třeba uhradit nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, na účet provozovatele internetového obchodu Sadko.cz (Tureksim s.r.o). V případě neuhrazení částky v tomto termínu bude objednávka automatický stornována.   

                     

 

 

5. Doba dodání / podmínky

• Každá objednávka je ihned potvrzena e-mailovou zprávou.
• O odeslání zásilky Vás budeme informovat formou e-mailu.
• Dodání Českou poštou je obvykle následující pracovní den od podání zásilky (po ČR), ale jestli pošta doručí
   balíček včas, nebo ne, ovlivnit nemůžeme. (V období Vánoc může být tato doba i delší). 

Balíček bude doručovat poštovní doručovatel České pošty na vaší domácí adrese. Pokud Vás nezastihne doma, nechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky. Balíček si budete moci vyzvednout v otvíracích hodinách na vaší poště do 7 kalendářních dnů od neúspěšného doručení. Poté se nám vrací zpět. Při dalším zaslání účtujeme nové poštovné.

 

Převzetí zboží
Kupující je povinen zboží při jejich převzetí zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud zjistíte zjevné vady, oznamte tuto skutečnost bez odkladu přepravci České pošty, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace! Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno!

 

Nepřevzetí zboží bez udání důvodu
Každá Vaše objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). 

Zákazníci, kteří si objednají zboží a zásilku nevyzvednou bez udání a prokázání objektivně uznatelného důvodu, jsou povinni uhradit náklady s tímto spojené (tzn. balné, poštovné).
Prodávající zašle emailem a následně poštou kupujícímu fakturu na úhradu vynaloženého poštovného a dále pak manipulačního poplatku ve výší 350 Kč.

Faktura musí být kupujícím uhrazena převodem, nebo složenkou.
V případě, že kupující neuhradí fakturu za zboží, porušuje tak Obchodní a Občanský zákoník.
Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu!

 

Pokud kupující bude chtít zaslat zboží znovu, bude kupujícímu účtována kupní cena + původní poštovné + poštovné za opětovné doručení, a kupující zaplatí tuto částku předem, převodem na účet. Po obdržení platby bude zboží odesláno. Částku je nutno uhradit do 7 kalendářních dnů. V případě neuhrazení v tomto termínu bude objednávka stornována. V případě jakýchkoli nevyřízených závazků vůči prodávajícímu si prodávající vyhrazuje právo neobchodovat s takovýmto zákazníkem nebo vyžadovat platbu za zboží předem.

 

 

 

 

6. Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího (před expedici zboží).

Kupující může objednávku stornovat, až do okamžiku změny stavu objednávky na "Vaše objednávka na se právě vyřizuje",bude Vám o tom zaslána e-mailová zpráva. V tom to okamžiku již došlo k předání objednávky na počtu a zaplacení poštovného. Storno objednávky lze provést prostřednictvím e-mailu či telefonicky, postačí uvést číslo objednávky. Objednávka je v takovém případě provozovatelem bezplatně stornována.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo za určitých nepředvídatelných okolností objednávku zrušit. Těmito okolnostmi je zejména: zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje (není ji možné doručit), zboží v okamžiku vyskladnění již není na skladě, atp. V takových případech je prodávající povinen informovat kupujícího (před expedicí zboží), a ten má právo od kupní smlouvy odstoupit.

 

 

7. Možnost vrácení /výměny zboží (do 14 kalendářních dnů). 

*Lhůta 14 kalendářních dnů (nikoliv pracovních) začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem. (Např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

 

Kupující spotřebitel má podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo vrátit nebo vyměnit nepoužívané zboží.
Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky nazpět,
a to na vlastní náklady. A my Vám dle Vašeho výběru vrátíme peníze nebo vyměníme zboží za jiné.
Peníze budou vráceny ve lhůtě obvykle do 10 -14 dnů, ale dle zákona nejpozději do 30 dnů po fyzickém obdržení a překontrolování zboží,
převodem na Váš bankovní účet.

Při využití vašeho práva na vrácení zboží, nemáte nárok na úhradu žádných nákladů.

 

Pokud žádáte o výměnu, mohou nastat tyto možnosti:
Cena nového zboží je stejná jako cena vraceného zboží – pak platíte při převzetí balíčku s vyměněným šátkem pouze poštovné.
Cena nového zboží je vyšší než cena vraceného zboží – při převzetí balíčku s šátkem pak platíte pouze rozdíl v ceně + poštovné.
Cena nového zboží je nižší než cena vraceného zboží – při převzetí balíčku neplatíte nic a na účet je Vám zaslán rozdíl v ceně vráceného a nového zboží snížený o cenu poštovného.

 

Prodávající si podle § 53 odstavce 10 vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
Způsobem jako je «Možnost vracení zboží do 14 kalendářních dnů» nelze řešit reklamaci vadného zboží!

 

Postup při vracení/výměně zboží
• Vyplňte Formulář pro výměnu/vrácení zboží - stáhnete  ZDE.
Informujte nás emailem nebo telefonicky, že budete odesílat zásilku s vráceným zbožím.

Doporučujeme poslat zboží jako pojištěnou zásilku a zvolit vhodný obal, jelikož prodejce neručí za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě.
Neoznámené zásilky a zásilky odeslané na dobírku nebudou přijaty!

 

Vracené zboží musí být:
• nepoškozené, nezmačkané
• bez známek použití
• včetně všech visaček
• včetně kopií faktury (či originálu faktury) 

Toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží!

V případě poškozeného, použitého nebo nekompletního zboží nemůže být kupní cena vrácena! 
Prodávající si podle § 53 odstavce 10 vyhrazuje právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, a náklady na uvedení zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou dosáhnout i plné ceny zboží!

 

 

8. Reklamace zboží v záruční době

Záruční doba
Reklamační řád internetového obchodu www.sadko.cz reflektuje právní předpisy ČR, zejména zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době.

Délka záruční doby činí 24 měsíců (§ 620 odst. 1 Obč. Z.) Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží, anebo byla-li vyměněna součástka výrobku, začne běžet nová záruční doba k danému výrobku, resp. k jeho nové části, znovu od převzetí nové věci, resp. věci s novou součástkou.

 

Záruku nelze uplatnit v těchto případech:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem atp.
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu

 

Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

Práva kupujícího při výskytu vady v záruční době:
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo součásti, není-li to vzhledem k povaze vady  neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží a kupující nemůže věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

 

Způsob reklamace
Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího. K reklamovanému zboží je vhodné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu – fakturu, a dále popsat závadu.

Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Termíny pro vyřízení reklamace
Reklamace jsou vyřizovány nejpozději do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší.
Náklady reklamace
V případě oprávněné reklamace náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny prodávajícím (zejména poštovné).

Naše adresa pro uplatnění reklamace je:

TUREKSIM s.r.o.

Petržílkova 1435/31
158 00   Praha 5

NA TÉTO ADRESE NENÍ PRODEJNA

 

9. Ochrana osobních údajů 

Vážení, náš e-shop www.sadko.cz, společnost TUREKSIM s.r.o., IČ: 2756512, se sídlem Harmonická 1384/13, 158 00 Praha 5, zapsaná v obchodních rejstříku vedeném Krajským soudem v Praze, oddíl C, vložka 116642 (dále jen „správce“) jasně a otevřeně sděluje, jak zpracovává Vaše osobní údaje v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen jako „GDPR“). 

Vaše osobní údaje budou dále zpracovány: 

  • poskytovatelem domény název: Active 24,
  • Shopion s.r.o., IČ: 06919324., DIČ: CZ06919324. Wellnerova 1322/3c, Olomouc, 77900. Spisovná značka C 73784 vedená u Krajského soudu v Ostravě, 

 a případně další, kteří Vaše data zpracovávají (účetní, dopravci, ...)., které však v současné době naše společnost nevyužívá 

 

Přečtěte si také Zásady souborů cookies 

 

1. Ochrana osobních údajů je pro nás prioritní ve všem, co děláme. 
Vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaši kontrolu nad vašimi osobními údaji a digitálním obsahem a je naší prioritou zabránit každému neoprávněnému přístupu k nim. Kdykoliv vás požádáme o informace, potřebujeme je, o víc nežádáme. Pro ověření Vašeho e-mailu využíváme funkci double opt-in.

 

Jaké osobní údaje od Vás požadujeme?

Shromažďujeme osobní údaje, které nám poskytnete, například když si něco objednáte, obrátíte se na nás nebo poskytnete hodnocení nákupu nebo zboží. Osobní údaje, které nám poskytnete, zahrnují jak povinné údaje: kontaktní informace a platební údaje tak nepovinné. Bez uvedení povinných údajů u nás nemůžete nakoupit. Dobrovolně nám sdělujete osobní údaje tam, kde Vás žádáme o udělení souhlasu, např. u registrace, u zasílání newsletteru, poradny, diskuze, recenze a další, v rozsahu tam uvedeném.

 

Jak vaše osobní údaje využíváme?

Vaše údaje potřebujeme například k následujícím účelům:

Vytvořit a spravovat váš osobní účet (registrace)
Zpracovat vaše objednávky, doručit zboží, vyřídit vrácení zboží nebo jejich reklamace
Zasílat aktuální informace o stavu vaší objednávky prostřednictvím sms zpráv
Kontaktovat vás v případě problémů s doručením vašeho objednaného zboží
Odpovědět na vaše dotazy a informovat vás o nových a změněných službách
Zasílat vám obchodní sdělení o aktuálních akcích a slevách (newsletter)
Spravovat váš účet a kontrolovat vaši platební morálku
Provádět analýzy, abychom vám poskytli relevantní zboží
Zkontrolovat váš věk z důvodu právních předpisů týkajících se nakupování přes internet
Zasílat vám dotazníky spokojenosti s cílem dát vám možnost ovlivnit naši nabídku a služby
Testovat a zlepšovat naše systémy, prostřednictvím kterých poskytujeme své služby
Zabránit zneužití našich služeb

 

Vaše osobní údaje budeme uchovávat po nezbytnou dobu, a to zejména pro výše uvedené účely:

u nákupu s registrací i bez registrace na dobu tří let s tím, že nová tříletá lhůta počne běžet ode dne, kdy uskutečním poslední objednávku,
u hodnocení nákupu nebo zboží po dobu tří let,
u zasílání obchodních sdělení bez uskutečnění nákupu, diskuze, hlídacího psa, kontaktního formuláře, poradny, dotazu na produkt apod. na dobu jednoho roku,
nebo po zákonem stanovenou dobu (na dobu 11 let údaje uvedené na daňovém dokladu, splnění zákonné povinnosti podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů).
Poté budou vaše osobní údaje smazány, nebudete-li souhlasit s prodloužením zpracování osobních údajů.

 

2. Budeme vás chránit
Zlepšujeme služby. Podnikli jsme technická a organizační opatření pro ochranu vašich údajů před ztrátou, manipulací a neoprávněným přístupem. Naše bezpečnostní opatření neustále přizpůsobujeme v souladu s technologickým pokrokem a vývojem. Aby byly platby kartou u nás co nejbezpečnější, všechny informace jsou odesílány v šifrované podobě pomocí protokolu SSL. To znamená, že informace prochází přes zabezpečené připojení a že vaše údaje o platební kartě nemohou externí strany přečíst. Při platbě kartou spolupracujeme s autorizovaným platebním zprostředkovatelem, který nám pomáhá přímo u vaší banky ověřit, že karta je platná pro nákupy. Děláme to prostřednictvím našich služeb a sdílením informací s vámi. Údaje, které jsme od vás shromáždili, jsou uloženy pouze na území Evropské unie.

 

3. Rozhodnete se, kolik s námi sdílíte
Abychom vám poskytli ještě lepší služby a relevantní zprávy, shromažďujeme informace o tom, jak jsou naše aplikace používány. To znamená, že když používáte náš web, zjišťujeme, jaké funkce jsou nejčastěji využívány a jaké akce spouštějí chybové zprávy. Nicméně, pokud se vám nelíbí sledování, můžete si na svém prohlížeči zapnout anonymní režim nebo nastavit soubory cookies. Přečtěte si více v Zásady souborů cookies.

Udělený souhlas lze odvolat rovněž kliknutím na odkaz „Odhlásit Newsletter“ v zaslaném e-mailu nebo nás můžete kontaktovat na naší adrese:  obchod@sadko.cz

 

4. Vybíráme poskytovatele služeb, kterým můžeme důvěřovat
Jsme součástí internetové společnosti, ve které nemůžeme existovat bez externích poskytovatelů. Údaje, které získáme, mohou být zpřístupněny těmto zpracovatelům:

Shopion s.r.o., IČ: 06919324., DIČ: CZ06919324. Wellnerova 1322/3c, Olomouc, 77900. Spisovná značka C 73784 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Případně dalším poskytovatelům zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době nevyužíváme. Vaše údaje nikdy neposkytujeme, neprodáváme ani nevyměňujeme s třetími stranami za účelem obchodování.

 

5. Jaká jsou vaše práva? 
Máte právo požadovat informace o tom, jaké osobní údaje o vás uchováváme (bezplatně jednou za rok). Pokud jsou tyto údaje nesprávné nebo neúplné, můžete požádat, abychom tyto informace opravili nebo odstranili. Vaše údaje nemůžeme odstranit, pokud nám v tom brání zákonné předpisy o uchovávání údajů, například zákon o účetnictví nebo jiné opodstatněné důvody, jako jsou nevyrovnané dluhy. Máte právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů (čl. 7 odst. 3 GDPR), právo požadovat přístup ke svým osobním údajům (čl. 15 GDPR), právo na jejich opravu (čl. 16 GDPR) nebo výmaz (čl. 17 GDPR), právo na omezení zpracování (čl. 18 GDPR), a vznést námitku proti zpracování (čl. 21 GDPR), máte právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci (čl. 20 GDPR), jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, máte-li za to, že naše společnost při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s GDPR (čl. 77 GDPR). V případě uplatnění výše uvedených práv se můžete obracet na kontaktní e-mail: obchod@sadko.cz  

 

6. Neexistuje soukromí bez zabezpečení
Zabezpečené služby pomáhají uchovat osobní údaje v bezpečí před kybernetickými útoky a zvědavými lidmi. Bez zabezpečení neexistuje záruka soukromí. Díky našemu odhodlání věnovat se kybernetické bezpečnosti, můžeme Vám nabídnout skutečně bezpečné digitální služby.

 

 

10. ZÁSADY SOUBORŮ COOKIES

verze 1. účinná dne 25. 5. 2018 

Co jsou cookies?
Cookie je malý textový soubor, který se uloží ve vašem počítači nebo mobilním zařízení a je opět používán během vašich dalších návštěv. Díky cookies si navštívené webové stránky pamatují vaše úkony a nastavení, které jste na nich provedli, takže tyto údaje nemusíte zadávat opakovaně, zlepšují a zjednodušují Vaší návštěvu webu.

Více informací o jednotlivých cookies zde

  

 

11. Závěrečné ustanovení
V okamžiku, kdy kupující v systému www.sadko.cz klikne na odkaz "Dokončit objednávku" umístěný pod formulářem objednávky, má prodávající za to, že ze strany kupujícího byly tyto Obchodní podmínky a Reklamační řád řádně prostudovány a jsou tak bezvýhradně akceptovány a podle vůle kupujícího se stávají součástí ujednání stran v kupní smlouvě.

 

Tyto Obchodní podmínky a Reklamační řád jsou platné od 8.05.2018 do odvolání.

 

 

 

 

Provozovatel webu, náš e-shop www.sadko.cz, společnost TUREKSIM s.r.o., IČ: 2756512, se sídlem Harmonická 1384/13, 158 00 Praha 5, zapsaná v obchodních rejstříku vedeném Krajským soudem v Praze, oddíl C, vložka 116642 (dále jen „správce“) jasně a otevřeně sděluje, jak zpracovává Vaše osobní údaje v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen jako „GDPR“). 

 

Vaše osobní údaje budou dále zpracovány: 

- poskytovatelem domény název: Active 24,

-Shopion s.r.o., IČ: 06919324., DIČ: CZ06919324. Wellnerova 1322/3c, Olomouc, 77900. Spisovná značka C 73784 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
a případně další, kteří Vaše data zpracovávají (účetní, dopravci, ...), které však v současné době naše společnost nevyužívá.

jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam.

Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím