Doprava a platba  

 
Pohyb své zásilky můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky.  Číslo zásilky Vám sdělíme e-mailem po odeslání objednávky. Můžete využít také bezplatnou telefonní linku ČP:  800-104-410 
 

Dodání Českou poštou je obvykle následující pracovní den od podání zásilky (po ČR), ale jestli pošta doručí balíček včas, nebo ne, ovlivnit nemůžeme, v období Vánoc může být tato doba i delší!  

 

 

Objednání a platba v České republice: 

 
Doprava na veškeré zboží je ZDARMA do 25.10 - po ČR!

 Česká pošta (dobírka)   - 140,-Kč  - hotově při převzetí zboží.
    Objednávky přijaté v pracovní dny do 14 hodin expedujeme ten samý den.

 

 Česká pošta (předem na účet)  - 100,-Kč  - bankovním převodem z Vašeho účtu. 
    Po připsání částky na náš účet, zásilku neprodleně expedujeme a informujeme Vás emailem. Termín dodání      
   může být ovlivněn termínem uhrazení platby.  
 
Číslo účtů CZK v České republice:  2000333197/2010 (FIO banka).   
Jako variabilní symbol uvádějte vždý číslo objednávky. Informace potřebné k platbě vám přijdou taky v emailu spolu s potvrzením objednávky. Objednávku je třeba uhradit nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, na účet provozovatele internetového obchodu www.Sadko.cz (Tureksim s.r.o). V případě neuhrazení částky v tomto termínu bude objednávka stornována. 
                                                                                                                                            
 
 Osobní odběr v místě provozovny firmy  - Zdarma - Po předchozí domluvě!
   Platíte pouze cenu zboží (hotově při převzetí),
    na adrese: Petržílkova 1435/31, 158 00 Praha 5 - Stodůlky
    Na této adrese není prodejna! Provozujeme pouze internetový obchod.
 
Jak postupovat při nákupu s osobním odběrem:
Objednávku můžete provést běžným způsobem na e-shopu. Vybrané zboží vložte do košíku. Jako způsob dopravy vyberte z nabídky - „Osobní odběr“ (doprava zdarma). Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu 3 dnů. Pak kontaktujte nás emailem, abychom se dohodly konkrétní den a čas převzetí Vašeho zboží (napište do e-mailu, kdy je pro Vás přijatelné).
  

 

 

 

 

Objednání a platba ve Slovenské republice:  

 

Slovenská pošta:  Sledovanie pohybu zásielok 

 

Česká pošta (předem na účet EUR)  10
Po připsání částky na náš účet, informujeme Vás emailem a zásilku neprodleně expedujeme. Bankovní převod může trvat 1 – 3 pracovní dny podle banky. Objednávku je třeba uhradit nejpozději do 8 pracovních dnů od objednání, na účet provozovatele internetového obchodu Sadko.cz (Tureksim s.r.o). V případě neuhrazení částky v tomto termínu bude objednávka stornována. 
 
!!!  Při objednávce (před vložením zboží do košíku), je potřeba vybrat volbu "EUR"  (v záhlaví stránky - ZPRAVA, vedle tlačitka s košíkem).
Následně je možné nakupovat v eurech BEZ KONVERZE a zbytečných poplatků. 
 
Pro zákazníky ze Slovenska jsme speciálně zavedli 
 
Slovenský účet:  2200333183/8330  (FIO banka).
IBAN:  CZ0920100000002200333183  
SWIFT/BIC:  FIOBCZPPXXX
 
KURZ:  platí ceny, které jsou nastaveny po přepnutí měny.
    
Zaslání na dobírku na Slovensko bohužel není možné.                                                          
 

  

Doba dodání / podmínky

• Každá objednávka je ihned potvrzena e-mailovou zprávou.  
O odeslání zásilky Vás budeme informovat formou e-mailu.
Dodání Českou poštou je obvykle následující pracovní den od podání zásilky (po ČR), ale jestli pošta doručí
   balíček včas, nebo ne, ovlivnit  nemůžeme. (V období Vánoc může být tato doba i delší).
 

Balíček bude doručovat poštovní doručovatel České pošty na vaší domácí adrese. Pokud Vás nezastihne doma, nechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky. Balíček si budete moci vyzvednout v otvíracích hodinách na vaší poště do 7 kalendářních dnů od neúspěšného doručení. Poté se nám vrací zpět. Při dalším zaslání účtujeme nové poštovné.

 

 

Převzetí zboží (Poškozená zásilka)
Kupující je povinen zboží při jejich převzetí zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud zjistíte zjevné vady, oznamte tuto skutečnost bez odkladu přepravci České pošty, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě.
Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace! Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno!

 

Nepřevzetí zboží bez udání důvodu
Každá Vaše objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb).

Zákazníci, kteří si objednají zboží a zásilku nevyzvednou bez udání a prokázání objektivně uznatelného důvodu, jsou povinni uhradit náklady s tímto spojené. Prodávající zašle emailem a následně poštou kupujícímu fakturu na úhradu vynaloženého poštovného a dále pak manipulačního poplatku ve výší 350 Kč. Faktura musí být kupujícím uhrazena převodem, nebo složenkou. V případě, že kupující neuhradí fakturu za zboží, porušuje tak Obchodní a Občanský zákoník.

 

Pokud kupující bude chtít zaslat zboží znovu, bude kupujícímu účtována kupní cena + původní poštovné + poštovné za opětovné doručení, a kupující zaplatí tuto částku předem, převodem na účet. Po obdržení platby bude zboží odesláno. Částku je nutno uhradit do 7 kalendářních dnů. V případě neuhrazení v tomto termínu bude objednávka stornována.
V případě jakýchkoli nevyřízených závazků vůči prodávajícímu si prodávající vyhrazuje právo neobchodovat s takovýmto zákazníkem nebo vyžadovat platbu za zboží předem.

 

 

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího (před expedicí zboží).
Kupující může objednávku stornovat, až do okamžiku změny stavu objednávky na "Vaše objednávka se právě vyřizuje",bude Vám o tom zaslána e-mailová zpráva. V tom to okamžiku již došlo k předání objednávky na počtu a zaplacení poštovného.

Storno objednávky lze provést prostřednictvím e-mailu či telefonicky, postačí uvést číslo objednávky. Objednávka je v takovém případě provozovatelem bezplatně stornována.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo za určitých nepředvídatelných okolností objednávku zrušit. Těmito okolnostmi je zejména: zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje (není ji možné doručit), zboží v okamžiku vyskladnění již není na skladě, atp. V takových případech je prodávající povinen informovat kupujícího (před expedicí zboží), a ten má právo od kupní smlouvy odstoupit. 
 

 

Provozovatel webu, náš e-shop www.sadko.cz, společnost TUREKSIM s.r.o., IČ: 2756512, se sídlem Harmonická 1384/13, 158 00 Praha 5, zapsaná v obchodních rejstříku vedeném Krajským soudem v Praze, oddíl C, vložka 116642 (dále jen „správce“) jasně a otevřeně sděluje, jak zpracovává Vaše osobní údaje v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen jako „GDPR“). 

 

Vaše osobní údaje budou dále zpracovány: 

- poskytovatelem domény název: Active 24,

-Shopion s.r.o., IČ: 06919324., DIČ: CZ06919324. Wellnerova 1322/3c, Olomouc, 77900. Spisovná značka C 73784 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
a případně další, kteří Vaše data zpracovávají (účetní, dopravci, ...), které však v současné době naše společnost nevyužívá.

jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam.

Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím